waterskikamp - WSV De Harder waterskien aan Veluwemeer

Waterskikamp 2019

Dinsdag 13 augustus 2019 start ons jaarlijkse waterskikamp.
Hét kamp om niet te missen. En jij kunt erbij zijn!
Het kamp is voor iedereen van 6 t/m 15 jaar (met zwemdiploma).

Lijkt het jou ook zo geweldig om samen met je leeftijdsgenoten, vrienden en/of vriendinnen 3 dagen lang te chillen, waterskiën en/of te wakeboarden? Geef je dan snel op!

Het waterskikamp wordt gehouden van dinsdag 13 augustus 09.00 uur tot en met donderdag 15 augustus ±19.00 uur.

Je kunt een inschrijfformulier opvragen door een mail te sturen naar: skikamp@wsvdeharder.nl met je naam.
Het inschrijfformulier wordt vervolgens naar je toe gestuurd.
Inschrijven is mogelijk t/m 1 augustus 2019.
Kinderen van leden kunnen voor slechts € 60,00 deelnemen aan dit fantastische kamp.
Kleinkinderen van leden kunnen voor € 90,00 deelnemen.
Mocht je een vriendje of vriendinnetje hebben die geen lid is van de vereniging, maar toch mee wil op kamp, dan kan dit voor € 120,00

De betaling geschiedt bij aanvang van de eerste kampdag.
Schrijf je snel in, want vol = vol.
Er is plaats voor maximaal 35 kinderen.
Na inschrijving ontvang je de overige informatie per mail.

Met vriendelijke groet,
Het waterskikamp team
Rookiewedstrijd 2019
Het waterskikamp 2019 biedt een mooie gelegenheid om je voor te bereiden op de Rookie-wedstrijd 2019!
Zondag 18 augustus 2019 organiseert WSV De Harder de Rookie Stop op het Veluwemeer.
Dit is een tour met slalom en wakeboard wedstrijden voor beginnende waterskiërs en wakeboarders.
Voor deelname in Nederland aan de Rookie Stop is lidmaatschap van de NWWB vereist.
Houdt de website in de gaten (www.wsvdeharder.nl) voor meer informatie!

Copyright © 2019. All Rights Reserved.
WSV De Harder
Harderdijk 5